Selasa, 1 Januari 2013

Semangat!

“bro, aku punye markah rendah la” 

“markah ape?” 

 “carry mark ujian untuk ke final exam”

 “oh, nak dengar cerite aku”

 “cerite la, tapi jangan panjang”
 ................................................. 


contoh manusia yang supportive :D


Menurut Hikayat Hang Tuah, semasa saye tengah asasi pertanian UPM semester 2 dulu..oleh kerana saye pelajar yang agak malas..akhirnya saya dapat 46% subjek matematik untuk ujian 1..

Pergh, down..

Tapi saye tak mengalah, lawan tetap lawan!

Dipendek cerita, ujian 2 plak matematik tu dapat 92%..dan bile final dapat A .................................................. 

“bro, kau biar betul..macam fairytale je..camne jadi gempak camtu?”

“manusia macam aku kalau dah cerdik memang akan berjaye la” 

“erk?”
 
“haha, gurau je..belajar rajin-rajin la..buat study group dengan same jantina dan jangan mengalah”

“oh”

“dan yang paling penting ingat Allah, jujur dan baik pada mak abah dan masyarakat” 

“okay, terime kasih bro atas nasihat dan cerite :D” 

“same-same..semangat ya! :)”

 ...................................................... 



Terime kasih gak untuk kawan-kawan yang sentiase push saye untuk blajar especially amar, izudin, munett, nabil, iman, zulkarnain, dan lain-lain..jasa kalian atas saye amat berharga tanpa kalian sedari.. 

:)

6 ulasan:

  1. rindunya zaman asasi.

    baru cakap2 dengan amar pasal asasi dulu...

    BalasPadam
  2. study group dengan sama jantina.

    ok, patutlah aku mintak tolong ajar fizik dulu ko tak nak. k foineee...

    BalasPadam